Erti FH dihati aku

Ramai yang bertanya
Tak kurangnya dengan yang meneka
Tentang FH punya makna
Mahu tahu sampai sanggup janji simpan rahsia

Kelakar juga korang ini
Nampak sangat korang ni stalker sejati
Tapi takpe, aku tak ambil hati
Sebab aku sekarang suka hati

FH tu punya banyak erti
Bincang tak habis hingga ke pagi
Dalam sangat erti sampai orang nak tahu tapi tak kasi
Saja nak simpan ia kemas rapi dihati

Tak terlayan rasanya orang tanya
Aku rasa baik aku kasi tahu saja
Sebab malas dah nak diulang-ulang benda yang sama
Semua tu buang masa

Sesungguhnya FH itu benar-benar bererti untuk aku
Tapi bagi aku erti seorang emak itu tetap nombor satu
Cuma FH ini akan lebih beerti lepas dari ijab kabul aku
Aku tahu lambat laun FH dan aku tetap bersatu

Insha-Allah, kan Future Husband kan :)

No comments:

Post a Comment