Langit Biru.

Langit Biru,

Indah sungguh dikau,
Makin dipandang hati makin sayu,
Ingin sekali aku menyentuh membelai dirimu,
Tapi aku sedar siapalah aku ini untuk berbuat begitu.

Langit Biru,

Kau tinggi nun disana,
Aku dibawah kejauhan disini,
Mana mungkin kita bersama,
Tidak masuk akal itu semua,
Tapi tidak salah untuk kau beri aku peluang dan ruang untuk aku buktikan kita mampu bersama,
Tolong. Berilah aku kesempatan untuk buktikan semua itu.

Langit Biru,

Terima kasih !
Aku puas !
Puas hati selepas diberi peluang untuk melalui dada kau,
Walaupun cuma sebentar,
Namun sudah memadai bagi aku,
Memadai untuk aku tahu aku dan kau tidak mungkin dapat bersama.

Langit Biru,

Kini aku mulai sedar,
Kita sememangnya tidak mungkin akan bersama,
Namun begitu kau tidak perlu khuatir,
Aku baik-baik sahaja disini,
Masih memerhatikan kau dikejauhan ini,
Walaupun tidak mampu untuk berada dekat dengan kau,
Tapi aku bahagia,
Bahagia kerana kau masih setia dengan aku dulu kini dan selama mana Tuhan kita takdirkan kita saling memerlukan.

No comments:

Post a Comment