I Want To Touch A Dog

Pagi tadi
Masuk pejabat
Buka komputer punch in
Yes! Alhamdulilah! Punctual!

Lepas punch in aku tengok line clear
Jadi aku buka muka buku
Dengan harapan ada orang hantar lamaran cinta disitu
Kengkonon jett jett hot
Tapi bukan itu yang cuba aku ketengahkan
Korang baca tajuk pun dah boleh agak kan?

Mengucap panjang aku tengok berita tu
Dalam hati keliru tentang kesahihannya
Sebodoh dan sejahiliah aku ni
Belum terlintas nak buat gitu
Kalau nak buat pun sumpah lapan puluh kali fikir dulu

Nak kutuk pun tak guna
Benda dah past tense tak boleh nak reverse
Pada penganjur aku cuma ingin mengusulkan idea baru
Tak nak cuba pulak ke I Want To Touch A Pig?
Event yang ini pasti lagi ramai yang participate

3 comments:

  1. isu hangat... tadi ada bc, malam ini ada live streaming drpd ustaz2 yang akan menerangkan perihal ni.

    ReplyDelete
  2. Tulah. Isu yang saja cari pasal namanyaaa~

    ReplyDelete
  3. Pelik betul manusia zaman sekarang ni~

    p/s: Membalas kunjungan~ Saya cadangkan minimakan entri di page utama. Sebab waktu loading agak lambat. :)

    ReplyDelete